neděle 23. října 2016

Co na sebe ...




V poslední době jsem si odškrtla hned několik položek v mého podzimního wishlistu ,ale stále pár ideálních  kousků hledám. Jako třeba najít dokonalý černý klobouk je nadlický výkon... alespoň pro mě ...
S příchodem podzimu se u mě nic moc ohledně barev nemění,jen přidám cardigany,trochu zelené,hnědé a hlavně moje oblíbené šály.Jak já říkám ráda přichází "homeles období" .


Bomber je prostě must have ,takže ani já neodolala a jeden si pořídila a začínám pokukovat i po nějaké pastelovém provedení.
Křivák k podzimu jednoznačně patří a tak je zabydlený i v mé skříni,ale zalíbil se mi jeden v Zaře,tak uvidíme...
Černé jeany jsou pro mě nutnost a k tomu černý klobouk,který stále marně hledám ...




V kosmetice na podzim dávám přednost tmavým rtěnkám i lakům na nehty.Místo lesklé volím matnou variantu.
Pár se mi jich líbí od Catrice, Essence a od nové značky Trend it up z DM.
Matte me rtěnky od Sleek už nějaké vlastním, takže jsem si jistá, že nějaký tmavý odstín přibude do sbírky.

Kdo mě zná ví ,že jsem milovník hodinek a proto když je možnost si nějaké pořídit neodolám.Ve výběru mám nyní šedé a růžové a nové hodinky od DW s černým ciferníkem jsou TOP a těm asi taky neodolám,nebo budu muset napsat ježíškovi ....



A jakým barvám dáváte přednost na podzim vy?
Jaké oblečení volíte ?



Žádné komentáře:

Okomentovat