pátek 30. prosince 2016

Prolétnutí


tak Vánoce jsou za námi ... 
letos mi přijde,že utekly opravdu rychle a Nový rok se nezadržitelně blíží.
O svátkách jsem "vypla" a užila si je v kruhu rodiny.Tudíž nebyl vůbec čas na nějaké focení,proto vkládám jen pár "rychlocvaků" .

Dárky jsem nakonec balila opravdu jednoduše jak jsem si přála.Kombinace černé a bílé s kapkou měděné a zeleně.A jsem maximálně spokojená .Ne nadarmo se říká že v jednoduchosti je krása.




Sváteční tabule se nesla jak jinak než v jednoduchosti.Trocha zeleně a dřevěné pláty.Šedé vzorované talíře to tentokrát vyhrály nad těmi bílými.

A ten nejdůležitější bod a to stromeček se pyšnil měděnými a černými skleněnými baňkami a novými dřevěnými ozdobami,které jsem si nechala udělat u truhláře.
Letos jsem nedala ani špici,chtěla jsem nechat stromek "dýchat".






Užijte si poslední dny tohoto roku podle svých představ a spolu se uvidíme v příštím roce.
Soňa






Žádné komentáře:

Okomentovat